[marzec 2013] Synchrodogs - New York magazine (komercja chronologicznie #5)
Zlecenie od New York Magazine opublikowane na początku marca 2013 roku, w ramach cyklu "Out Of The Box". NYM przedstawia w nim artystów reprezentujących niestandardowe podejście do fotografii mody. Jest to sekcja ekskluzywna, w 2013 roku ukazało tam tylko osiem projektów, a w następnych latach między siedem a jedenaście rocznie.
Tytuł edytorialu to "Odd future: Shooting Spring’s Bold New Patterns and Prints", tłumacząc dosłownie "Dziwna przyszłość: Fotografowanie nowych, odważnych wzorów i nadruków sezonu wiosennego." Otwierające hasło "Dziwna przyszłość" bardzo trafnie przepowiada przyszłe projekty Synchrodogs, które do tego momentu nie miały wyraźnego futurystycznego zabarwienia.
Duet dostał w ramach tego zlecenia zestaw najbardziej wzorzystych i kolorowych sukienek oraz materiałów takich projektantów jak Marc Jacobs, Hermès, Thom Browne, Prada i innych. Synchrodogs postanowili podbić jeszcze bardziej ich ornamentalny charakter poprzez scenografię, za którą posłużyło pamiętające jeszcze czasu ZSRR studio fotograficzne, służące takim okazjom jak śluby czy sesje narzeczeńskie. Możliwie daleka sceneria dla mody, a szczególne mody haute couture.
Poprzez płaskie, nie rysujące światło, zderzenie planów, małą głębię ostrości i mnogość detalu uzyskali, będący jednym z ich ulubionych, efekt kolażu. Poprzez przeciwstawne zestawienie faktur, kolorów i materii a także połączenie kultury wysokiej z niską udało im się uzyskać efekt końcowy , który emanuje ironią i lekkością. Dodatkowym wzmocnieniem tego efektu jest użycie rekwizytów z obu światów sakrum i profanum, takich jak aniołki czy pluszowy królik.
Tytuł edytorialu to "Odd future: Shooting Spring’s Bold New Patterns and Prints", tłumacząc dosłownie "Dziwna przyszłość: Fotografowanie nowych, odważnych wzorów i nadruków sezonu wiosennego." Otwierające hasło "Dziwna przyszłość" bardzo trafnie przepowiada przyszłe projekty Synchrodogs, które do tego momentu nie miały wyraźnego futurystycznego zabarwienia.
Duet dostał w ramach tego zlecenia zestaw najbardziej wzorzystych i kolorowych sukienek oraz materiałów takich projektantów jak Marc Jacobs, Hermès, Thom Browne, Prada i innych. Synchrodogs postanowili podbić jeszcze bardziej ich ornamentalny charakter poprzez scenografię, za którą posłużyło pamiętające jeszcze czasu ZSRR studio fotograficzne, służące takim okazjom jak śluby czy sesje narzeczeńskie. Możliwie daleka sceneria dla mody, a szczególne mody haute couture.
Poprzez płaskie, nie rysujące światło, zderzenie planów, małą głębię ostrości i mnogość detalu uzyskali, będący jednym z ich ulubionych, efekt kolażu. Poprzez przeciwstawne zestawienie faktur, kolorów i materii a także połączenie kultury wysokiej z niską udało im się uzyskać efekt końcowy , który emanuje ironią i lekkością. Dodatkowym wzmocnieniem tego efektu jest użycie rekwizytów z obu światów sakrum i profanum, takich jak aniołki czy pluszowy królik.
Comments
Post a Comment